Posibilitatea returnarii roduselor in 14 zile

Conform O.G. 130/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice sau care achizitioneaza produse online, cu livrare prin servicii de curierat. Astfel, potrivit art.7 alin.1din OG 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

    • Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, il poti returna in termen de 10 zile beneficiind de una din situatiile de mai jos:
    • returnare contravalorii produsului in termen maxim de 30 zile calendaristice de la primirea returului
    • inlocuirea produsului cu un alt model identic sau alegerea unui alt model cu plata sau returnarea diferentei 

Posibilitatea returnarii produselor in 14 zile

In experienta noastra am intalnit si situatii in care la putin timp dupa cumparare clientul nostru constata ca produsul achizitionat nu corespunde nevoilor lui. Pt. a-ti usura procesul de cumparare citeste randurile de mai jos.

Conform O.G. 130/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice sau care achizitioneaza produse online, cu livrare prin servicii de curierat. Astfel, potrivit art.7 alin.1din OG 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. 

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, il poti returna in termen de 14 zile beneficiind de una din situatiile de mai jos:

  • returnare contravalorii produsului in termen maxim de 72 ore  de la primirea returului
  • inlocuirea produsului cu un model de aceeasi valoare sau alegerea unui alt model cu plata sau returnarea diferentei 

Ce trebuie sa faci in cazul in care doresti returnarea produsului:

  1. Trimite-ne o solicitare de renuntare pe adresa de email sau folosind formularul de contact - iti vom raspunde in cel mai scurt timp si te vom consilia pentru a lua cea mai buna decizie
  2. Asigura-te ca produsul este intocmai asa cum l-ai primit, fara zgaraieturi  sau alte urma de montaj sau utilizare
  3. Pregateste produsul pentru returnare  - Ambaleaza-l asa cum l-ai primit, iar in cazul in care  sunt acceserii independente asigurate  ca nu se vor deteriora pe timpul transportulu, Vezi mai multe sfaturi aici: http://www.deconfort.ro/deconfort-blog/9_Cum-ambalez-tot-ce-returnez.html
  4. Adauga dovada  facturii si certificatul de garantie
  5. Trimite produsul catre noi prin FAN Curier - sunt singurii cu care colaboram - la sediul deconfort.ro in str. Rezervelor, nr. 89, loc. Chiajna, ILFOV

Dupa primirea produsului vom verifica si constata daca produsele sunt conforme si respecta conditiile pentru inlocuire sau renuntarea la cumparare, iar rezultatul iti va fi adus la cunostinta imediat dupa verificare.

  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a diminua suma de returnat direct proportional  cu cheltuielile facute de noi pentru readucerea produsului la valoarea initiala.  Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe www.deconfort.ro folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
  • La solicitarea ta, putem inlocui produsul reclamat cu un alt produs de pe site. Daca noul produs este mai ieftin iti vom returna diferenta, altfel  vei achita diferenta pana la valoarea noului produs.

Cine suporta costul transportului:

  • Daca la primirea produsului acesta este neconform si vina se datoreaza noua sau transportatorului returnarea va fi suportata de noi
  • Daca in cele 14 zile indiferent de motiv nu mai doriti pastrarea produsului va trebui sa suportati transportul acestuia catre noi.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare si returnare sau neacceptarea taxei de curier.

Cum primesti beneficiezi de inlocuirea produsului sau returnarea banilor:

  • Inlocuirea produsului reclamat cu un altul dorit de tine se va face pe cheltuiala noastra, in aria de acoperire a FAN Courier.
  • Rambursarea contravalorii produsului  se va face prin OP (transfer bancar) iar pentru aceasta va trebui sa ne transmiteti un numar de cont si numele titularului. Te asigur ca vom pastra confidentialitatea datelor tale. Rambursarile cash  nu sunt posilile in acest moment.