Posibilitatea returnarii produselor in 14 zile

Conform O.G. 130/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice sau care achizitioneaza produse online, cu livrare prin servicii de curierat. Astfel, potrivit art.7 alin.1din OG 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

In experienta noastra am intalnit si situatii in care la putin timp dupa cumparare clientul nostru constata ca produsul achizitionat nu corespunde nevoilor lui. Astfel am implementat un proces simplu prin care tu poti returna produsul fara batai de cap.

 

Indiferent de motiv, ai 14 zile in care ne poti notifica despre renuntarea la cumparaturile facute pe site-ul nostru:

Notificarea trebuie facuta in scris, ai mai jos metodele la indemana. Mesajul care noi trebuie sa cuprinda numele tau sau numarul comenzii (pentru a-ti putea identifica corect produsele din comanda), sau o fotografie relevanta cu produsul, sau printscreen.

  • Solicitare prin WHATSAPP (0723679574) - e simplu, ne trimiti mesaj si in cel mai scurt timp iti raspundem la solicitare

  • Email la Office@deconfort.ro sau ne poti trimite un replay la unul din emailurile trimise cu statusul comenzii

Ce trebuie sa faci in cazul in care doresti returnarea produsului:

  • Ne informezi despre decizia ta prin email sau whatsapp (0723679574). Fa acest lucru inainte de a trimite produsul catre noi pentru a-ti oferi ultimile detalii

  • Ambaleaza produsul asa cum l-ai primit sau cat de bine poti pentru a te asigura ca el ajunge in cele mai bune conditii la noi. In cazul in care nu e ambalat corespunsator e posibil ca acesta sa se deterioreze pe timpul transportului si de aceea te rugam ca in cazul in care ai mai multe elemente in cutie sa te asiguri ca ele sunt ambalate individual astfel incat sa se evite frecarea intre ele si distrugerea.

  • Pui coletul la FAN Courier (iti trimitem noi adesa). Nu trebuie sa achiti nimic, in cazul returnarii costurile sunt suportate de catre noi. In cazulin care nu iti este la indmana aceasta operatiune ne poti lasa adresa in mesaj si trimitem noi curierul pentru a ridica produsul

    • Daca doresti inlocuirea produsului cu un altul pasii sunt aceeasi pana aici. Apoi noi iti vom trimite un alt produs iar in momentul in care il primesti in predai pe cel trimis initial curierului.

  • Iti vom returna contravaloarea produsului in cont imediat ce primim expeditia de la curier. Asta inseamna de obicei 24 ore, astfel incat tu sa intri in posesia banilor cat mai repede pentru a-ti achizitiona un alt produs. 

    • Vom verifica rapid integritatea produselor trimise de tine si daca totul este in ordine va fi aprobata restituirea contravalorii produsului
    • Rambursarea banilr se va face numai in cont bancar si de aceea e important ca atunci cand faci solicitarea sa ne transmiti si un numar de cont si numele titularului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a diminua suma de returnat direct proportional  cu cheltuielile facute de noi pentru readucerea produsului la valoarea initiala.  Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe www.deconfort.ro folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.