Garanția produselor
La Deconfort.ro, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate. De aceea, oferim garanție pentru toate produsele noastre, conform legislației în vigoare.
Pentru persoane fizice: 24 de luni de la data achiziției.
Pentru persoane juridice (societăți comerciale, PFA, ONG etc.): 12 luni de la data achiziției.
Garanția acoperă defectele de fabricație și materialele neconforme care afectează funcționarea normală a produsului. Dacă apar probleme în perioada de garanție, vom repara sau înlocui produsul defect, conform politicii noastre.
Dacă întâmpini o problemă cu un produs achiziționat de pe Deconfort.ro, urmează acești pași:
Contactează-ne prin e-mail la [adresa de e-mail] sau telefonic la [număr de telefon], menționând detaliile produsului și problema întâmpinată.
În funcție de situație, îți vom indica pașii pentru returnarea produsului și soluționarea problemei.
Costurile de transport pentru produsele trimise în garanție vor fi suportate de către noi.
Produsele trebuie returnate însoțite de factura de achiziție și certificatul de garanție (dacă este cazul).
În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, vei primi rambursarea sumei achitate sau un produs similar, în funcție de preferințele tale.
Pentru orice întrebări legate de garanția produselor, nu ezita să ne contactezi. Suntem aici pentru a-ți oferi suportul necesar!
Garanția nu acoperă:
Defecțiuni cauzate de utilizarea incorectă, manipularea necorespunzătoare sau modificările neautorizate ale produsului.
Uzura normală a produsului.
Deteriorări cauzate de factori externi (șocuri mecanice, expunere la umiditate excesivă, substanțe chimice etc.).
Pierderea Garantiei
Garanţia se pierde la îndeplinirea oricăreia din condiţiile de mai jos;
1. Neprezentarea la solicitarea reparaţiei a documentelor justificative de achizitie
2. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în prospectele şi instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare şi de care cumpărătorul a luat cunoştiinţă.
3. Nerespectarea parametrilor tehnici specificaţi în instrucţiunile de utilizare (Ex: tensiune de alimentare, presiune apă, temperatură mediu ambiant, personal necalificat, etc.).
4. Constatarea de către specialiştii unităţilor de service a faptului că defectul reclamat se datorează vinei cumpărătorului sau utilizarii incorecte.
5. Utilizarea produselor în alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute, sau suprasolicitarii aparatelor electrice.
6. Schimbarea stării originale a produsului; păstrarea în condiţii improprii; expunerea la acţiunea substanţelor chimice, corozive, abrasive, umiditate, expunerea la intemperii.
7. Montarea aparatelor electrice sau instalatiilor sanitare de catre persoane neatestate in aceste domenii si fara respectarea instructiunilor de montaj.
IMPORTANT! Reparaţiile efectuate de persoane / firme neautorizate de S.C. NATURAL CONFORT S.R.L asupra produsului, pot produce defecţiuni iremediabile şi conduc în mod automat la pierderea garanţiei. Pentru a evita aceste situaţii, efectuarea oricăror reparaţii/intervenţii/verificări se va face numai la unităţile service abilitate de S.C. NATURAL CONFORT S.R.L.