Termeni si conditii de utilizare a site-ului www.deconfort.ro

–   Inainte de plasarea comenzii va recomandam citirea acestora   –

 

Site-ul www.deconfort.ro, denumit in continuare “SITE”, este detinut si administrat de SC CONFORT BUSINESS SERVICES SRL, denumita in continuare “CBS”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 29946083, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/729/2012, cu capital social in valoare de 200 lei si cu sediul in Str. Rezervelor, Nr. 89, Loc. Chiajna, Jud. ILFOV, Romania. Tel.:  0752225509; E-mail:  office@deconfort.ro

Navigarea pe site-ul deconfort.ro urmata de comanda produselor echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.

  • Termenii si conditiile de folosire a site-ului deconfort.ro a pot fi schimbate sau actualizate fara o notificare prealabila
  • Comertul electronic intra sub jurisdictia Legii 365/2002 modificata si completata prin OUG 34/2014
  • Prin accesarea SITE-ului utilizatorul consimte sa respecte termenii si conditiile acestuia
  1. DEFINITII
  • Site – Platforma online de comert unde utilizatori pot achizitiona produsele si serviciile oferite spre vanzare de vanzator.
  • Imaginile aparute pe site au character informative si nu creaza obligatii contractuale. In procesarea imaginilor pot aparea unele erori sau pot pot lipsi unele caracteristici ale produselor, fapt ce exonereaza de raspundere CBS.
  • Incercam pe cat posibil sa oferim informatii relevante in descrierea produselor aflate pe deconfort.ro, dar cu toate astea pot aparea discrepante intre descrierea sau caracteristicile produselor.
  • Pe site exista produse care se afla in stocul furnizorilor, iar livrarea acestora se va face cu o intarzaiere de minim 24 ore, in functie de disponibilitate
  • Produs / Serviciu:orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat de Vanzator catre Client.
  • Utilizator:orice persoana care viziteaza site-ul deconfort.ro
  • Client: reprezinta persoana fizica sau juridical care acceseaza SITE-ul si care plaseaza o comanda respectand “Termenii si Conditiile de utilizare”
  • Comanda:un document electronic si reprezinta       forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si achitarea valorii acestora
  • Vanzator: societatea SC CONFORT BUSINESS SERVICES SRL, avand datele de identificare e mai sus
  • Contract: promisiunea prin care site-ul este de accord sa livreze produsul / serviciul comandat de client, iar clientul este de accord sa achite valoarea acestuia
  • Curier: orice persoana sau firma care asigura livrarea produsului catre client
  1. PROCESUL DE VANZARE – CUMPARARE
  • Plasarea unei comenzi se poate face de catre utilizatori inregistrati in baza unei adrese de email valide si completarea corecta a campurilor din procesul de comanda (adresa, telefon, etc)
  • Prin lansarea unei comenzii pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care site-ul interactioneaza cu cientii.
  • Site-ul considera executarea unei comenzi in momentul confirmarii acesteia catre client prin mijloacele de comunicare de mai sus.
  • Etapele de comunicare intre site si client desfasurate pana la confirmarea comenzii nu pot avea valoarea unui contract
  • Site-ul isi rezerva dreptul de a anula comenzile incomplete sau fara datele de contact valide.
  • Site-ul poate anula si comenzile cara au la baza produse cu un pret incorect (pret perceptibil ca fiind mult mai mic in comparative cu valoarea produsului)
  • Contractul intra in vigoare in momentul primirii produsului de catre client si a efectuarii platii
  • Obiectul contractului il constituie produsul / serviciul fata de care clientul isi manifesta optiunea de a cumpara prin plasarea comenzii pe site
  • Pretul produsului este acela mentionat pe site si poate fi modificat fara preaviz in orice moment
  • Pretul produsului este sincer si serios, sunt situatii generate de posibile disfunctionalitati sau interventii umane in care preturile produselor pot fi eromate. In acest moment site-ul atentioneaza lientul in legatura cu pretul corect.
  1. COMANDA, LIVRAREA SI PLATA PRODUSELOR
  • Comanda

  • Comanda produselor se poate face pe site, folosind butonul adauga in cos si urmand pasii pentru finalizarea comenzii

  • Alte modalitati de comanda sunt: Telefonic (printr-un apel la: 0723679574, email la office@deconfort.ro (cu mentionatea numelui si codului produsului, cantitatea si datele pentru facturare si livrare) sau pe whatsapp la numarul de mai sus

  • La plasarea comenzii se vor complete toate campurile necesare pentru facturare si livrare

  • Livrarea

  • Site-ul va livra produsele doar pe teritoriul Romaniei, produsele pot fi comandate online si de catre utilizatori din alte tari, dar vor fi livrate numai pe teritoriul natiunal produselor se va face prin curier rapid

  • Termenul de livrare este de regula 24-48 ore de la confirmarea comanzii disponibilitatii produsului. Sunt situatii in care, din diverse motive, produsul este indisponibil – caz in care site-ul va notifica clientul asupra timpului probabil de livrare.

  • Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Pentru a putea oferi servicii de livrare la preturi avantajoase Natural Confort SRL are incheiat parteneriat cu FAN Courier.

  • Livrarea prin curier rapid este unica modalitate de livrare a produselor comandate pe deconfort.ro, atat in Bucuresti cat si la nivel national. In situatii exceptionale, vanzatorul se poate oferi sa livreze produsele catre client prin reprezentantii proprii.

  • In cazul livrarii prin curier, site-ul nu autorizeaza reprezentantul firmei de curierat sa permita deschiderea coletului inaintea achitarii valorii acestuia

  • Plata

  • Plata produselor comandate pe site se face in lei

Vanzatorul pune la dispozitia clientului urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata ramburs – Clientul achita contravaloarea produselor si eventualele costuri de transport direct catre reprezentantul curierului pe baza de chitanta.

  • Transfer Bancar: Plata prin Transfer Bancar se face in urma confirmarii telefonice a comenzii de catre consultantul deconfort.ro, in baza unei facturi proforme. In acest caz produsele vor fi livrate in 24 ore de la primirea dovezii achitarii facturii.

  • Plata cu cardul:este in curs de implementare pe site. Momentan nu se pot achita cu cardul produsele achizitionate pe deconfort.ro

 

  1. RETURNAREA PRODUSELOR, RETRAGEREA DIN CONTRACT
    • Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul de a renunta la produsele comandate in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestora cu suportarea cheltuielilor de returnare.
    • In cazul in care produsul cumparat nu corespunde descrierii de pe site sau prezinta defecte de fabricatie clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia cu un altul conform in termen de 14 zile de la primirea coletului.
    • Clientul poate solicita returnarea (renuntarea) produsului telefonic sau pe email, iar cererea de returnare trebuie sa contina datele de identificare ale persoanei care a comandat si numarul comenzii.
    • Clientul va plasa cererea de returnare / renuntare la produs apoi va astepta solutionarea acesteia de catre reprezentantul deconfort.ro, urmand ca dupa solutionare produsul sa fie returnat. Returnarea produsului fara notificarea vanzatorului poate fi refuzata de catre acesta din urma.
    • Vanzatorul se angajeaza sa solutioneze cererea de retragere din contrac sau de returnare a produselor in 48 ore de la primirea solocitarii
    • Returnarea contravalorii produselor comandate se va face dupa receptionarea produselor returnate siverificarea integritatii functionale a acestora.
    • Rambursarea sumelor de bani se va face prin transfer bancar, in cel mult 10 zile de la primirea produsului. Pentru realizarea transferului este nevoie un cont bancar si de numele titularului. Nu se vor percepe comisioane in cazul rambursarii.
    • In cazul in care produsele prezinta defectiuni sau alterari ale starii initiale, vanzatorul va putea opri din suma de rambursat valoarea necesara pentru readucerea produsului in starea initiala si revanzarea lui catre un alt client ca un produs nou.
    • In cazul in care produsul prezinta defectiuni majore ce se datoreaza vanzatorului, sau conditiilor neconforme in care a fost utilizat produsul, defectiuni ce nu pot fi inlaturate si fac produsul inutilizabil, vanzatorul are dreptul de a refuza renuntarea la contract.
  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • Accesarea www.deconfort.ro implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de catre CBS care va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.
  • Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe deconfort.ro, va primi comunicari comerciale din partea site-ului doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres pentru primirea acestor newslettere. In acest caz datele colectate sunt confidentiale si vor fi folosite doar in acest sens.
  • Site-ul poate retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe www.deconfort.ro, privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Site-ul poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
  • Completarea de catre utilizator a formularelor de comanda echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a deconfort.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre deconfrto.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
  • Site-ul va respecta informatiile confidentiale furnizate si nu va instraina altor persoane / firme adresele de e-mail obtinute prin intermediul procesului de plasare a comenzii.
  • Deconfort.ro va solicita numele, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa de livrare, date de identitate (CNP), pentru finalizarea procesului de comanda si facturare. Nefurnizarea acestor date poate duce la neprocesarea comenzilor plasate de client.
  • Site-ul va face tot ce este necesar pentru a garanta securitatea datelor clientilor. Cu toate aste nu ne asumam raspunderea in cazul pierderilor cauzate de defectiuni ale sofrului sau programelor folosite la rularea site-ului si nici pentru faptul ca site-ul, emailul sau serverul pe care este gazduit contin virusi sau aplicatii daunatoare.
  • Site-ul nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale cum ar fi parole, date conturi bancare, codul PIN al cardului. Divulgarea lor catre terti se face pe raspunderea utilizatorului iar deconfort.ro nu poate fi tras la raspundere in niciun fel.
  • Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date  utilizand linkul de dezabonare din newsletter sau printrun email  la office@deconfort.ro.

Returul sau inlocuirea produselor

      Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
     Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

 • Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Produsul este  nefunctional sau este deteriorat de la receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in termen de 24h, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Produse care v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.deconfort.ro.
Renuntarea la cumparare

Daca doriti sa renuntati la cumparare in termenul de 10 zile, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre dvs.

  

CONDIŢII DE GARANŢIE

Drepturile consumatorului sunt conform prevederilor din Legea 449/2003 modificată, şi OG 21/92 cu modificările şi completările ulterioare

1.  In cazul solicitării de reparaţii în garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte certificatul de garanţie având toate rubricile completate, împreună cu factura originală de cumpărare a produsului.

2.  Garanţia produselor nu acoperă accesoriile (site, cabluri electrice, furtune, capete dus, altele similare), consumabile (saci, filtre, perii, baterii, ş.a.m.d.), precum şi părţile casabile ale produsului (ex: carcasă) sau diverse defecte ce pot apare în urma transportului produselor, căderii sau lovirii acestora, descărcărilor electrice, variaţiilor de tensiune ale reţelei electrice sau în cazul conectării la o reţea de tensiune necorespunzătoare, sau de catre personal necalificat,  etc.

3.  Garanţia produselor nu acoperă lipsa unui accesoriu sau a vreunei părţi a produsului constatată după achiziţionarea acestuia. Intreţinerea curentă nu face obiectul garanţiei!!!

5.  Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţionare.

6.  La cererea cumpărătorului se poate inlocui produsul aflat în termenul de garanţie, dacă nu poate fi reparat.

7.  Termenul de realizare a operaţiilor de reparare este de maxim 30 zile calendaristice.

8.  Produsele vor fi returnate, in cazul unor eventuale reparatii in ambalajul original. Nerespectarea acestei prevederi poate atrage anularea garantiei.

Nota: Produsele sau piesele defecte ce au fost înlocuite în perioada de garanţie, devin proprietatea S.C. CONFORT BUSINESS & SERVICES  S.R.L, detinatoarea domeniului www.deconfort.ro.

PIERDEREA GARANŢIEI

Garanţia se pierde la îndeplinirea oricăreia din condiţiile de mai jos;

1.  Neprezentarea la solicitarea reparaţiei a chitanţei/facturii originale de cumpărare a produsului însoţite de prezentul certificat de garanţie având toate rubricile completate.

2.  Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în prospectele şi instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare şi de care cumpărătorul a luat cunoştiinţă.

3.   Nerespectarea parametrilor tehnici specificaţi în instrucţiunile de utilizare (Ex: tensiune de alimentare, presiune apă, temperatură mediu ambiant, personal necalificat, etc.).

4. Constatarea de către specialiştii unităţilor de service a faptului că defectul reclamat se datorează vinei cumpărătorului sau utilizarii incorecte.

5. Utilizarea produselor în alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute, sau suprasolicitarii aparatelor electrice.

6.  Schimbarea stării originale a produsului; păstrarea în condiţii improprii; expunerea la acţiunea substanţelor chimice, corozive, abrasive, umiditate, expunerea la intemperii.

7.  Montarea aparatelor electrice sau instalatiilor sanitare de catre persoane neatestate in aceste domenii si fara respectarea instructiunilor de montaj.

IMPORTANT! Reparaţiile efectuate de persoane / firme neautorizate de S.C. NATURAL CONFORT S.R.L asupra produsului, pot produce defecţiuni iremediabile şi conduc în mod automat la pierderea garanţiei. Pentru a evita aceste situaţii, efectuarea oricăror reparaţii/intervenţii/verificări se va face numai la unităţile service abilitate de S.C. NATURAL CONFORT S.R.L.