Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC NATURAL CONFORT SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
SC NATURAL CONFORT SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul deconfort.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului deconfort.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SC NATURAL CONFORT SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC NATURAL CONFORT SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul deconfort.ro este detinut de catre SC NATURAL CONFORT SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe deconfort.ro sunt produse si comercializare de SC NATURAL CONFORT SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
1. COMANDA PRODUSELOR
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda pe WHATSAPP
Poti comanda simplu, trimitand pe whatsapp la 0723 679 574 detalii despre produsele pe care le doresti (link, foto sau cod produs) si numele si adresa ta de livrare. Iti vom confirma aproape instantaneu comanda si termenul de livrare.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la [email protected] :
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
2. PLATA PRODUSELOR:
Ramburs la livrarea coletului CASH sau CARD
Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra. In principiu, majoritatea curierilor permit plata cu cardul la livrare.
Transfer bancar
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru. Dupa plasarea comenzii vei primi pe email factura cu toate informatiile necesare pentru efectuarea platii.
Prin Card bancar
e poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare.
In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele NATURAL CONFORT.
Returul sau inlocuirea produselor
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
• Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
• Produsul este nefunctional sau este deteriorat de la receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in termen de 24h, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
• Produse care v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.deconfort.ro.
• Renuntarea la cumparare
Daca doriti sa renuntati la cumparare in termenul de 10 zile, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre dvs.
CONDIŢII DE GARANŢIE
Drepturile consumatorului sunt conform prevederilor din Legea 449/2003 modificată, şi OG 21/92 cu modificările şi completările ulterioare
1. In cazul solicitării de reparaţii în garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte certificatul de garanţie având toate rubricile completate, împreună cu factura originală de cumpărare a produsului.
2. Garanţia produselor nu acoperă accesoriile (site, cabluri electrice, furtune, capete dus, altele similare), consumabile (saci, filtre, perii, baterii, ş.a.m.d.), precum şi părţile casabile ale produsului (ex: carcasă) sau diverse defecte ce pot apare în urma transportului produselor, căderii sau lovirii acestora, descărcărilor electrice, variaţiilor de tensiune ale reţelei electrice sau în cazul conectării la o reţea de tensiune necorespunzătoare, sau de catre personal necalificat, etc.
3. Garanţia produselor nu acoperă lipsa unui accesoriu sau a vreunei părţi a produsului constatată după achiziţionarea acestuia. Intreţinerea curentă nu face obiectul garanţiei!!!
5. Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţionare.
6. La cererea cumpărătorului se poate inlocui produsul aflat în termenul de garanţie, dacă nu poate fi reparat.
7. Termenul de realizare a operaţiilor de reparare este de maxim 30 zile calendaristice.
8. Produsele vor fi returnate, in cazul unor eventuale reparatii in ambalajul original. Nerespectarea acestei prevederi poate atrage anularea garantiei.
Nota: Produsele sau piesele defecte ce au fost înlocuite în perioada de garanţie, devin proprietatea S.C. CONFORT BUSINESS & SERVICES S.R.L, detinatoarea domeniului www.deconfort.ro.
PIERDEREA GARANŢIEI
Garanţia se pierde la îndeplinirea oricăreia din condiţiile de mai jos;
1. Neprezentarea la solicitarea reparaţiei a chitanţei/facturii originale de cumpărare a produsului însoţite de prezentul certificat de garanţie având toate rubricile completate.
2. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în prospectele şi instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare şi de care cumpărătorul a luat cunoştiinţă.
3. Nerespectarea parametrilor tehnici specificaţi în instrucţiunile de utilizare (Ex: tensiune de alimentare, presiune apă, temperatură mediu ambiant, personal necalificat, etc.).
4. Constatarea de către specialiştii unităţilor de service a faptului că defectul reclamat se datorează vinei cumpărătorului sau utilizarii incorecte.
5. Utilizarea produselor în alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute, sau suprasolicitarii aparatelor electrice.
6. Schimbarea stării originale a produsului; păstrarea în condiţii improprii; expunerea la acţiunea substanţelor chimice, corozive, abrasive, umiditate, expunerea la intemperii.
7. Montarea aparatelor electrice sau instalatiilor sanitare de catre persoane neatestate in aceste domenii si fara respectarea instructiunilor de montaj.
IMPORTANT! Reparaţiile efectuate de persoane / firme neautorizate de S.C. NATURAL CONFORT S.R.L asupra produsului, pot produce defecţiuni iremediabile şi conduc în mod automat la pierderea garanţiei. Pentru a evita aceste situaţii, efectuarea oricăror reparaţii/intervenţii/verificări se va face numai la unităţile service abilitate de S.C. NATURAL CONFORT S.R.L.